söndag 13 december 2009

Sry


Hej bitches! Sorry för skiit dålig uppdatering! Senast jag skrev var förra fredagen?! Not ok. Har varit sjuk, och inte pallat skrivit. Igår var det en sjukt lyckad fest hos Karin och Linda babe<3.(Bortsett från några små detaljer) Runt kl 22 kom det några killar som inte alls var inbjudna. Stackars linda fick stå och i princip skrika åt dom att dra! Men det tog ca 40 min för dom att dra. Och när dom drog tog dom min jacka?! Asså dom skulle sno den! Så louise, linda, mira och några till, sprang efter dom! Men som tur va så kasta dom bara min stackars jacka i en snödriva. Typiskt Strängnäs folk! Vissa är bara så jäävla lantisar. Ja vi drar på en fest oinbjudna och snor en jacka?! Resten av kvällen festa vi till runt fyra tror jag. Så nu är man lagom bakis.
Xoxo
Ozkiss.
Sorry för bara en bild
fattar inte hur man kopierar från fejjan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar