tisdag 15 juni 2010

Arbete



Woho nu är man arbetslös med typ 200.000 andra. Kul! Livet är bra tråkigt när man inte har nåt att göra. Tur är att många av mina vänner också är arbetslösa. Igår var jag på kära arbetsförmedlingen med hanna vilket var sådär. Vi skrev in oss. Sen fick jag prata med en förmedlare om vad jag har gjort praktik osv. Ja, sen går man hem och väntar i 14 dagar tills man får ett brev där det står att man ska komma dit och söka jobb. Aja thats life lixom. Jag är fortfarande lycklig! Så jag kan kalla mig lyckligt arbetslös, iaf tills pengarna finns kvar. Men när dom tar slut! Gosh vill inte ens tänka tanken.
Idag ska jag leka med hanna vi ska till förmedlingen igen för hon glömde fylla i sina meriter. Have a fab day!
Slänger upp två gamla bilder. Palla ta nya!
XOXO//Ozkiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar