onsdag 28 oktober 2009

Diss

Hey Bitches! Som ni säkert har läst har en viss kille valt att startat ett sorts bloggkrig med mig? Av vilken anledning lixom. Grymt patetiskt. Iaf jag tänkte dissa 3 bloggare som jag verkligen tycker är sjuuukt tråkiga både till design och till bloggarnas personligheter(om dom nu har några). Största dissen går till....Bohemerochpoeter.blogg.se, en otroligt tråkig blogg. Jag förstår inte syftet med att ha en blogg när man inte skriver något vettigt. 2 Fleetaway.blogg.se en till gryymt tråkig bloggare som skriver om naturliv och hennes fab vardag nooot. 3 runwaytoelsewhere.blogspot.com en emo brud som är ännu tråkigare!!! Gosh.
Lägg ner alla era bloggar now pls!
Ni gör Sverige en tjänst.
Pussar på er!

8 kommentarer:

  1. men herregud... avlid? du måste ju verkligen vara den onödigaste personen som jag har "stött på". inser du inte hur töntig du är? pinsamt.

    SvaraRadera
  2. och vad fan menar du med naturliv? vad innebär "naturliv" och min vardag är ungefär så "fab" som din. anser du helt allvarligt att du skriver om intressanta saker? att du ens uppmärksammar detta genom att ge det ett helt inlägg är så otroligt överdrivet lame.

    SvaraRadera
  3. Att du ens orkar gå in på min blogg förvånar mig? Va det inte du som sa: Vilken vidig människa och totalt ointressant blogg. Hmm erkänn u just loves me!:D
    Vad jag menar vet du nog sj.
    Puss

    SvaraRadera
  4. hahaha, det är snarare din blogg som är den mest ointressanta av alla bloggar i den här världen.

    SvaraRadera
  5. Nah sweetheart!<3
    Snarare era emo bloggar när ni skriver dikter om hur era liv suger så jävla mycket!! Väldigt intressant och uppigande.

    SvaraRadera
  6. Habibi bry dig inte om dom...patetiska människor dom vill va som dig...du e bäst!
    <3 //Klara

    SvaraRadera
  7. Ja vet älskl:D<3 Gud nej bryr mig inte ett skit om dom här patetiska människorna med sina emo bloggar. NOLIFERS som måste kommentera hur andra människor ska leva. Grymt töntigt! Väx upp särskillt cornelia haha attackflata!
    Pusspuss<3

    SvaraRadera