måndag 19 oktober 2009

Nulla mig i särten särring


Hej bitches! Tråkig måndag as usuall, vi hade ju vävning so fab nooot. Thanks heaven for louies heaven! Louise hjälpte mig att börja väva idag, efter att vi har haft 10 lektioner typ har jag inte börjat väva försen idag! Det pga av man ska sprunda, förskeda allt jävla skit som det heter innan man börjar väva! Förskeda tex det låter som ett förspel till sex ``Kom nu särring så går vi förskedar lite sej?´´ ´´Okej juka då får du förskeda mig hårt i sittan förts!´´.
Ikväll blire nog chillis framför tvn iquess om nån inte kommer och våldtar mig.
Fan va tråkigt jag har!! R har aldrig tid workworkwork, särringen är ju kåt sig! Men det funkar inte med mina parningsrop tyvärr! Får börja med nåt annat för att locka hit R.
Xoxo
Ozkiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar