onsdag 28 oktober 2009

OMFG


Asså guuuud säger jag bara!! Vad är det för weird snubbe som har kommenterat min blogg?! Asså seriöst vem fan tror han att han är? HAHAHA HAHA HAHAHAHA åh fyfan vad är det här? Hur ska man tolka det? Antingen att jag är så jävla het eller att louie är så jävla het vilket vi båda är, eller att han bara är jealous? Hmm probably jealous. Det är inte lätt att vara storbloggare. Massa creapy stalkers. Killen heter Oliver hans b-blogg har jag inte ens lagt på minnet. För den va så fuuucking boooring!!!
Aja some people are just to much. Inte ens värt att lägga energi på folk som är just jealous.
Xoxo
Ozkiss.
Ps: Det va den här bilden han kommentera på!
Fab pic on louie and me<3<3

Puss på dig Oliver!

1 kommentar:

  1. Seriöst, vem fan tror du att DU är? Och jag tycker uppriktigt sagt synd om den människan som är avundsjuk på dig, om det nu mot förmodan finns någon som är det.
    Pajas.

    SvaraRadera