lördag 14 november 2009

Best Regards

Hej bitches! Hoppas allt är bra med er? Iaf anledningen till att jag skriver detta kära inlägg är att Oliver kommenterade i mitt förra inlägg en ca 50 meningar lång kommentar. Jag läste hela den sjklart. Och visst i admit det hela har kanske gått överstyr men jag har bara försvarat mig. Det hela började med att nån brud kommentera på hans blogg och sa att jag var en vidrig människa vilket jag sjklart inte tycker är kul att höra! Nån annan kallade mig patetisk? Skit samma vad folk sa. Vad hade du förväntat dig? Att jag ska finna mig i att nån kallar mig en vidrig människa och att du Oliver hänger ut mig i din blogg? Tror du jag tycker det är kul kanske? 1. Så som jag speglas i min blogg är jag inte i verkligheten! 2. Man kallar inte en person en vidrig människa om man inte känner den personen (tycker det inte är ok att kalla nån det även om man känner han/henne). Ni började det hela med att göra mig riktigt upprörd.
Jag lägger ner det här onödiga patetiska snacket.
Jag känner inte er och ni känner inte mig.
Så skipp the talk pls.

2 kommentarer:

  1. (y) hoppas du inte tog illa upp av min kommentar :S

    SvaraRadera
  2. Gud nej:)
    Tar inte illa upp på deras lilla spel heller direkt blir bara irriterad:P

    SvaraRadera