måndag 9 november 2009

Strange

Yoo broos! Ni vet det lilla bloggkriget som jag hade för 2 veckor sen? Nu vill lina (ingen aning vad hennes b-blogg heter) ta ett steg längre. Blir besviken trodde det va över? Det började med att depp bloggen bohemerochpoeter, kommenterade på en fab bild på mig och louie: Fy fan vad är det här?! Nåt i det stuket. Sen kommenterade typ 11 emo brudar gud vilken vidrig människa, så patetisk och massa annat sjklart bryr jag mig inte. Men ni ska verkligen inte tro att ni kommer undan när ni kommenterar skit om mig. Snälla,era bloggar är så grymt jävla värdelösa fucking emo brudar som skriver om hur deras liv suger och skriver hahahaha dikter om hur allt är så hemskt jobbigt?! GUUUD säger jag bara!!!! Kalla mig fjårtis, men hellre det än vad ni är. Fjårtismakt EMO slakt Mohahahaha! Haha det roligaste va att nån emo brud kommenterade och sa att jag är värre än Kissie?! Kan man va det?
Btw så gör ju vissa allt för sina 15 minutes in show.
Xoxo
Ozkiss.

6 kommentarer:

  1. hahahahahhahahahahahahhaahhaa älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Nah plutti!! Iknow you do. I always told you that:D<3<3

    SvaraRadera
  3. Tyvär så började det hela med en tom kommentar i min blogg ifrån dig, men jag tycker du är lite söt.
    Tom i huvudet, oalmänbildad osv. depp blogg? trevligt.

    SvaraRadera
  4. Tom? Konstigt sätt av dig att definera tom. Min kommentar va typ 2 meningar. Iaf så tycker jag det är konstigt av dig, att just haka upp dig på min kommentar i nåt av dina deppiga inlägg? Nah tack! Tyvärr kan jag inte säga detsamma. Väldigt allmänbildat och smart att sitta och skriva deppiga dikter? Du har ett väldigt konstigt sätt att definera saker på. Puss på dig!

    SvaraRadera
  5. Haha, sötaste, bry dig inte om människor som försöker klanka ner på dig! Alla som känner dig vet hur smart du är! Man blir så trött på människor som inte har något bättre för sig än att snacka skit om andra. Vad är det för liv? None at all.
    Pussssss

    SvaraRadera
  6. Haha iknow:D I dont give a fuck:) Tycker det är skit kul att göra narr av så patetiska människor som c,o,s och l som inte gör nåt annat än att deppar!;D Iknow they are nolifers.
    Pussar!<3

    SvaraRadera