tisdag 17 november 2009

Free


Hej bitches! Allt bra? Jag har börjat med min stenhårda diet började ifs med den i måndags. Iaf, jag känner mig fläskig valkar hänger ut här och var känns det som. Vet inte vad ja ska ta mig tiiilll. Okej nu överdramatiserar jag det hela men det finns en viss sanning i det jag skriver. Jag äter inget på hela dagen. Igår åt jag frukost kl 9 sen åt jag inget under dagen tills klockan halv åtta då det va middag. Samma för idag i princip, bortsett från att jag käkade ett äpple till lunch. Känns bra faktiskt! Känner mig inte alls trött, sur, eller illamående. Ja förstår inte varför folk envisas med att säga att man blir sur när man inte äter? Im still the same Ozkiss.
Pussisar!
Ozkiss.

2 kommentarer:

  1. Hej oscar! Du måste äta. Det handlar inte så mycket om hur mycket, utan om vad du äter. Ät lagom men nyttigt. Då håller du din vikt även efter dieten. Det var så jag blev så smal som jag är nu. Hoppas du loggar in på msn ikväll. Det var ett tag sedan vi hördes. <3

    SvaraRadera
  2. Iknow:) Men jag vill gå ner i vikt snabbt och effektivt!:D Vilket jag gör med den här dieten i quess:)<3

    SvaraRadera