onsdag 25 november 2009

Update




Hej bitches! Ursäkta torkan, but i have a life you know. Dagarna har bara susat förbi imorn är det redan torsdag. Sen fredagsmys! I måndags såg jag 2012!! Den va verkligen som jag hade väntat mig, med andra ord skit bra! Den va 2 timmar och 40 minuter, men man var aldrig uttråkad under filmen den var spännande hela tiden. idag har jag även skissat klart min kollektion skit schnygg kommer den att bli. Har tema party. Alla mina klänningar är fodral förutom en. Ska bara fixa modeller men det ska jag lösa.
See ya imorn!

Busar med Louise´s hund Jasmine super cute<3
Xoxo
Ozkiss.

3 kommentarer:

  1. mohaha! jag är en av dom modellerna (a) säg till sen när du ska ta måtten X) :D

    SvaraRadera
  2. yea:D
    Sjklart det blir nog inte efter nyår jag sätter igång:)

    SvaraRadera