fredag 18 september 2009

Chateau gripsholm









Bonjour babes! Idag var min dag super härlig och rolig! Morgonen började med estetisk orientering från 8.40 till 12. Vi håller på att jobbar med ansikts masker skit kul! Min mask är lila med u know en näbb näsa som är svart, tänkte bal ca 1700-tal. Runt tolv åkte jag och alice med en super sweet brud som jobbar i caféet på skolan till mariefred där alice bor. Så jag och alice hade en liten mys eftermiddag vi gick runt på ¨stan¨ i mariefred, var på slottet och promenera runt där super mysit!
Nu sitter jag hemma och funderar vad jag ska göra ikväll och i helgen kanske träffa R who knows?;) Blir dock ingen krogen för min del är så pank man kan bli funderade förrut på att sälja mina aktier i sas sen tänkte jag att det inte är så smart alla vet ju att sas är slut tyvärr!
Xoxo
Ozkiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar