tisdag 29 september 2009

Sleeping Beauty



Hej bitches! Sitter framför datan och gör absolut Nada, faktiskt en av dom bästa sakerna man kan göra: Inget! Har stora problem vad jag ska ha på mig imorn som vanligt med andra ord. Men det blir nog nåt fab as always. Tänker även på min kära lilla redovisning jag ska ha inför klassen imorn, ellr alla i min klass ska redovisa sina kreationer i Design vilken låt man valt, hår, smink osv. Det ska bli intressant. Fuck vad jag längtar tills på lördag ska bli så grymt kul!!! Jag och louie babe kommer freaka ut totalt, säg när vi inte freakar ut det händer typ 10 gånger om dan men det är det som är charmen med oss. För dom som inte vet är det sveriges största singelfest i strenkan arenan tar 9000 pers och dansgolvet är 3000 kvadrat! Imorn ska jag även inhandla biljetter 195 spänn, helt ok pris om man skulle få en drink vilket jag antar vi inte kommer att få. Nu över till något jag aldrig skrivit om. Jag tänkte börja med att dissa en väldigt hur ska jag uttrycka mig, störd bloggare som heter DennisM som hetsar människor till ätstörningar?! Han har blandannat skrivit i sin blogg att man inte ska äta något på hela dagen och om man känner sig svimfärdig käka frukt! Hallå killen lär ju ha några skruvar lösa. Fattar verkligen inte heller att han är en av sveriges största bloggare!! En kille som är Bög men som inte kommit ut med det, alla vet ju det gubben dags att komma ut ur garderoben snart ellr? Kanske har med att göra att han är från Bosnien who knows? Iaf dagens samhälle behöver inte personer som hetsar människor till anorexia när så många redan har en sjukt dålig självkänsla! Min favorit bloggare är Gaybloggen! Älskar verkligen Amir! Han verkar vara sjukt skön person som verkligen bjuder på sig själv mer såna bloggare tack! Nu ska jag återgå till att göra nada.
See ya imorn!
Xoxo
Ozkiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar