onsdag 16 september 2009

Fabish


Bonjour babys! Missed me? Min dag började väldigt slappt som är ganska vanligt när man går en praktiskt linje bättre praktiskt än teoretiskt som typ sam ekonomi gud va fab det låter att gå en sån linje lixom. Jag började 1230 extremt skönt med sovmorgon, runt kl ett försvann mitt lugna och harmoniska sinne och det var dags att sätta på stress sinnet. Vi hade scenkostym från kl ett till fyra som går ut på att göra en kreation som måste ses från dom raderna längst bak på operan, alltså det måste vara ganska pråligt! Vilket jag är bra på att designa pråliga kläder. Iaf så ska min kreation vara redovisad om 2 veckor och jag har extremt mycket kvar!! Vi ska lixom redovisa för våran lärare vilken musik stil vi ska ha, peruk?, smink osv. Alla i min klass kreationer ska ju visas upp på en catwalk v 47. Aja nog om stressigheter det tillhör väl nästan alla människors vardag. Ikväll blir det mest chill ska titta på idol om en kvart ska bli kul! Idol ska sända från Umeå? Umeå låter inte särskillt fab och jag undrar om den staden har producerat några stora artister?

Xoxo
Ozkiss.
På bilden ser ni min kreation i scenkostym il hope you like it:)<3
Lite 1700-tals stil i like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar