tisdag 15 september 2009

Suit up!

Hola biatches! Idag va det en sjukt tråkig dag, den började med natur b och vi pratade om nåt sorts periodiskt system som vanligt fattar jag inte ett piss! Sen vill man ju inte fråga heller då blir man betraktad som den nya bimbon lixom. Efter det hade vi våran äckliga lunch och vad var det jag sa!? Potatismos svårt att gissa va? Så lunchen bestod ist av 2 knäckemackor. Efter det plågade jag mig igenom svenska lektionen vi pratade om några språkstammar eller nåt. Det bästa va att vi fick sluta 2! Så jag louie, martina-vagina, alice och issa vi gick på donken och åt våran lunch där ist inte särskillt nyttigt menmen. Sen gick vi på ¨Stan¨(södertälje) och titta in som sassy shoes on your shoe! Hitta ett par riktigt schnygga till hösten:)

Nu blir det lita fab pics på min outfitt bland annat och bilder på mina älsklingar<3

Xoxo
Ozkissss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar