torsdag 17 september 2009

Dont let the sun go down




Hola senoritas! Finaly är man hemma efter en lång jävla väg hem först åkte jag med alice, sen kom min papi och hämta mig då skulle vi handla ofc var det sjukt mycket folk och 1 fucking kilometer lång kö! Fattar inte varför dom liksom öppnar flera kassor när man ser att 200 pers trängs i 3 kassor när det finns 10 bättring tack!
Idag hade vi svenska b och inredning. En viss lärare i ett viss ämne fick ett ordentligt klimakterie anfall idag trodde jag skulle dö! Hon lacka på alla i klassen but what do to lixom she is the boss. Efter det hade vi inredning då jag gjorde en lamp prototyp i hönsnät har total förstört mina händer efter det rekomenderar inte att göra det! Ikväll blir det nog chill som varje vardag kolla på idol as usuall.
Ha en löövely kväll!
Xoxo
Ozkiss

2 kommentarer: