fredag 18 september 2009

Plastic!




Hej Senoritas! Igår kväll kollade jag på ett sjukt intressant reportage om plastik kirurgi!:D Jag är för alla sorts ingrepp så länge folk inte sprutar in botox i pannan när man är 19 ganska patetiskt, men annars är det fritt fram enligt mig! Det finns väldigt många delade åsikter om plastik kirurgi vissa är för och andra tycker det bara är stört! jag tänkte visa 2 bilder asså för och efter bilder på mig när jag i sommras gjorde kosmetiskt tandvård! Min tandläkare fyllde igen mina gluggar i tänderna med plast det var helt smärtfritt och tog ca 1 timme! Jag är super nöjd. Innan när jag hade min gluggar så kände jag att jag aldrig kunde le osv. Kände mig ful med andra ord. Nu har jag inga problem alls att le och känner mig nästan aldrig ugly.
Xoxo
Ozkiss.
Btw, bilderna kom i fel ordning!
Men jag antar att ni understand vilken bild som är förbilden och vilken som är efterbilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar